Jumaat, 3 Ogos 2012

First Entry aFter BerseMbunyi ! =.=

........................................................ =.=...........................................................


"bluurrrrr nak bina ayat".....

Cam dah lama aku tak menaip kat depan laptop ni sambil senyum..
"dan Ianya Tak pandai berhenti".... "tolong !" wheee kenapa gan aku nie?.. hehe

K ah.. rasa nya sekarang aku dah boleh aktif balik menaip kat "BloG Nie".
Bukan pa, Before nie da Problem yang susah nak Handle sampai terpaksa nak Stop kejap..Kejap?..
dah hampir 5 Bulan mungkin.. emmm? (berfikir).. mybe juga lebih dari itu.. hehe...

KOrang nak Tau kenapa aku berHenti..
yang Tak nak Tau "emm Its Ok, "ada aKU kesaH !!".. haha.. kejahatan Keluar baLik.. k k aku nak annOunts lah nie..

seBab nye
~ Aku busy lah beb.

~Da orang kejar2 aku.. But pa kaitan?.. haha.. abaikan

~Aku balik kampung Kat labuan.. ah itu sebab yang menjadi Punca utama.. Bz sgt nak Cuti2 Malaysia.. haha

~ n so on lah.. aku tak tau nak explain pa lagi... korang Tolonglah senaraikan.. hoho =.=
.....................................................................................................................................

Korang pun memang tau sebelum nie aku study kat SMK Beaufort kan..

tapi sekarang tak lagi.. sebab aku dah masuk Univer "Mengubah Destinasi Anak Bangsa" tak lain tak bukan .. jeng3 "Universiti Teknologi Mara (UITM)"..
dengan adanya keputusan yang Ok lah.. not so good not so Bad dan berkat doa seorang IBU (thanks mom) aku dapat masuk sini.. "Whee aku dah 2bulan setengah tak balik wheee... whaaaa..."

forget about that, before this, aku sempat juga ambil Form 6 tapi cuma setahun 1bulan ja.. hehe.. tak da rezeki kat sana.. rezeki lain tunggu aku kat UITM nie.. tak Jauh pun.. UITM Sabah juga..
makcik2 aku kata "takpa ah sabah juga senang balik" wheee senang?.. dah 2bulan setengah nie whee... "Mom, I miss U".. "takpa2 nanti nak dekat raya ko balik lah lek raFi ... Cool baby.. hehe"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

"Show me your Love"